#2 Dresslily Wishlist

By Unknown - September 06, 2017

Više puta sam pomenula Dresslily sajt i jako sam zadovoljna robom koju plasiraju na tržištu.

S obzirom da sam obnovila saradnju sa ovim sajtom, podeliću sa Vama još jednu listu želja kada je ovaj sajt u pitanju.

Reč je o “See through club dress”, nadam se da će Vam se dopasti!



Ovu haljinu sam odabrala jer smatram da je jako pogodna za trenutno godišnje doba. Na slici se vidi da je napravljena od jako laganog materijala i mislim da bi bila pravi hit! 



Ovu haljinu sam odabrala iz razloga što se može nositi, kako kao dnevna haljina, tako i kao noćna ( prilikom izlaska ).



Kratka, ali ne previše, bela haljina je pravi izbor za noćne izlaske! Vidi se da je takođe napravljena od laganog materijala i definitivno se iz tog razloga našla na listi želja.

Da li Vi kupujete sa DRESSLILY sajta?

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. I love 2nd dress :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Haljine su divne, draga moja. Sve mi se podjednako sviđaju.

    Novi post ------> Adda's life

    ReplyDelete
  3. Hey, how are you?
    I loved your blog! It's incredible! Thanks for the comment in my blog and for following it! I already have yours too!
    Very cool your post! These visuals are amazing!
    - Polly

    www.tudo-em-tres.blogspot.com.br

    ReplyDelete