Zaful - Owl Bag & Eye Makeup Brushes Set

By Cleopatra's Secret - August 03, 2017

Zdravo svima ๐Ÿ™ƒ
Dobrodoลกli u moj novi post ๐Ÿ™ƒ

Naime, radi se o " Sova " torbi koja mi je prva zapala za oko kada sam posetila Zaful sajt.
Verujte, torba je ista kao sa slike, ja nisam mogla da verujem! Neverovatno!
Nije previลกe mala, kao ni previลกe velika, srednje veliฤine.
Kada sam je dobila, bila je jako dobro upakovana i ono ลกto me je najviลกe iznenadilo jeste to ลกto nisam morala da platim carinu!
Na slikama koje slede moลพete videti
moje oduลกevljenje koje nisam mogla da sakrijem! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ๐Ÿ˜

Da ne zaboravim da napomenem torba je stigla nakon 12 dana od dana kada su mi javili da je torba poslata!
๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ๐Ÿ˜Š

Da ne duลพim, nadam se da ฤ‡e Vam se dopasti!

__________________________________________________________________________________________________________________

Hi all, ๐Ÿ™ƒ
Welcome to my new post ๐Ÿ™ƒ

Namely, it's about the "Owl" bag that first caught my eye when I visited the Zaful site.
Believe me, the bag is the same as the picture, I could not believe it! Incredibly!
It is not too small, nor too large, medium in size.
When I got it, it was very well packed and what surprised me most was that I did not have to pay a customs fee!
You can see the pictures below
My excitement that I could not hide! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ๐Ÿ˜

Let me not forget to mention the bag arrived 12 days after the day they told me that the bag was sent!
๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ๐Ÿ˜Š

If I did not last, I hope you will like it!





Pored torbe, stigao mi je i set ฤetkica za ลกminkanje oฤiju.
Takoฤ‘e su iste kao sa slike i odliฤno rade svoj posao!

U nastavku moลพete videti primer ลกminke koji sam postigla pomoฤ‡u pomenutih ฤetkica! ๐Ÿ’ž

_________________________________________________________________________________



Next to the bag, he came up with a set of make-up brushes.
They are also the same as with the picture and are doing their best job!

Below you can see an example of make-up that I achieved with the mentioned brushes! ๐Ÿ’ž





Da li Vi kupujete sa ZAFUL sajta?

Torbu i cetkice mozete poruciti OVDE I OVDE
Ukoliko Vam se dopada, ostavite komentar ๐Ÿ’ž๐Ÿ‘๐Ÿฝ
Ljubim Vas. ๐Ÿ’ž

SPECIAL PARTY CLOSING SALE ( CLICK )

  • Share:

You Might Also Like

38 comments

  1. Cool outfit. :) Sweet bag. <3 I love owls. <3
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sestro,savrลกeno!๐Ÿ‘Œ❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno sestrooo ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž

      Delete
  4. The bag is very cute, with nice details. I like your make-up too very much and the brushes seem very good.
    Wish you a beautiful day!
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    ReplyDelete
  5. Amazing look, que bag is amazing sweet!! :)
    I'm following your blog, can you follow me back? :p

    xoxo <3

    Facebook
    BLOG - VOCHEL
    Instagram

    ReplyDelete
  6. I love your makeup!
    I am following you, xoxo

    https://lessarax.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. I really like your outfit! :) Also makeup is on point ! :D
    i'm following you!XOXO
    Mรณj blog<-- zapraszam :)

    ReplyDelete
  8. Really nice blog!
    I love your makeup ♥
    You are soooo pretty *.*
    Btw, thanks for following me :* I follow you too, Dear ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž

      Delete
  9. Nice blog๐Ÿ’–
    I'm following๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–
    I love your make-up๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

      Delete
  10. Nice styling :). Beautiful handbag;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi, thank you!! ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

      Delete
  11. I loved the bag! Really cute ๐Ÿ˜Š
    Already following you. Thanks for your visit ๐Ÿ˜‰

    Blogdiariodeumafamilianormal.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ๐Ÿ˜…๐Ÿ’“

      Delete
  12. Your blog is amazing!
    I'm following you
    Thanks for your visit ๐Ÿ’–
    zapoczytalna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear! ๐Ÿ’“

      You're a welcome ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ’“

      Delete
  13. Great :)
    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Your make up is amazing, so the outfit :)
    I´m following you already, I´ll wait for your following too.
    <3

    xx
    https://trendsandfashionblog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  15. Torba je preslatka!Svidja mi se tvoj blog,pratim te :) Srecno u daljem blogovanju!

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga.Hvalaa! ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Your outfit is stunning! And the brush set looks really good :)
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. Thanks ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

      Delete
  18. Que linda! A maquiagem ficou um arraso e eu adorei essa bolsa de coruja, uma graรงa. =)

    Beijos, quebrarosilencio.blogspot.com ❥

    ReplyDelete